Sabtu, 26 Julai 2014

Lemang Pandan In the house !!! :)

Assalammualaikum 

Hari tu! Aku ada habak mai pada korang semua JOM MAKAN LEMANG PANDAN . Jadi aku telah pun merasainya. Alhamdulillah. Sedap dan sangat-sangatlah berpuas hati ! Kita layan gambar sahaja lah ea . Cuci mata cuci perot. Kalau terliur, meh SINGGAH LEER di gerai Lemang Pandan berhampiran Petronas Lorong Pandan. Masih available lagi sehingga petang raya. Bukan setakat lemang sahaja yang ada. Malah rendang ayam dan rendang daging juga ada. Aku dah rasa juga rendang ayamnye. Sedap juga.! (Ini bukan omongan ya, ini kebenarannya) . Semuanya sedap. Ramai berpuas hati. :D




Request daripada Mak, katanya tak nak tunggu petang raya baru nak makan lemang. Petang raya, lain punye cerita. Baiklah mak. Kakak beli da pun. So , mak punye senyum . Alhamdulillah . Sedap sedap dan sedap... perot kami semua kecil-kecil . Jadi yang selebihnya ayah yang habiskan. Juadah lemang bersama rendang ayam habis ketika berbuka puasa itu juga. hehe.

Jazakumullah Khairan Kathira

Tiada ulasan:

Catat Komen