Khamis, 10 April 2014

Jodoh Berdua - Hafiz Hamidun #JodohBerdua Official

Assalammualaikum 

Sebelum tidur layan lagu ni. Tetiba feel love with this song .. :-)




Xde lirik plak kat vedio ni. Xkan nk tatap muka Hafiz Hamidun plak kan. xde feel plak .hihi~
Jom kita hanyati lirik lagu ini ok .

Lirik Lagu Jodoh Berdua - Hafiz Hamidun 

Jika cinta mampu untuk ku lukiskan 
Garisannya penuh dengan pengharapan 
Sentiasa dalam doaku 
Menyimpan rasa ingin bertemu 
Insan yang masih rahsia 
Dan teristimewa 

Pencarianku kini telah berakhir 
Detik bahagia kini telah pun hadir 
Sungguh aku percaya 
Ketentuan Yang Esa 
Jodoh berdua begitulah takdir 

Yang terlihat kini hanya anugerah 
Dan melafazkan janji yang terindah 
Bersedialah menunggu di garis penghujung 
Insya Allah ke syurga 
Bersatu kasih kita


Sumber : http://www.liriklagumuzika.com/2013/12/lirik-lagu-jodoh-berdua-hafiz-hamidun.html#ixzz2yZiEGx8Y

Mesti ada yang tertanya-tanya kenapa perenggan pertama sahaja kita highlight kan. 

Sebabnya :

Perenggan kedua dan ketiga belum lagi terlaksana . 
So, teruskan berdoa 

Boleh dikatakan lirik lagu ini 
betul2 kena dengan jiwa ku , diri ku,
So, Hafiz Hamidun feel kita sama ok . hahaha
Tapi malangnye hang da kahwin ..
Kalau lum kawin nk juga menjadi suri idupmu.. cewah ..haha..
idok lah sampai gitu gamaknya.
Hanya gurauan.
(Tolong jgn bikin hanget ok)

Diriku hatiku telah terpaut dgn seorang sang arjuna akan tetapi
masanya belum tiba untuk disatukan lagi.
Hah! coz tu lah perenggan kedua dan ketiga kita x highlight kan.. hehe..

Untuk lirik lagu perenggan kedua dan ketiga 
sentiasa diri ini berharap dan berdoa
teruskan berdoa
In Shaa Allah.

Allah adalah sebaik-baik perancang :'D

Tiada ulasan:

Catat Komen