Ahad, 20 Julai 2014

Hadiah Giveway daripada Diari Fariza dan Kad Raya daripada Mummy Ira telah diterima ! :D

Assalammualaikum 

Salam Subuh, selamat berhujung minggu :)

Hehe... hari ini terlebih rajin nak berentri. Waktu pagi-pagi macam ini wifi moodnye tidak terganggu. Saya suka ! ehem2 kalau di hari siang waktu-waktu hujung minggu ini tak dapatlah saya nak berbloging sangat.  Ada kerjaan lain yang perlu saya settlekan sebelum menjelang hari raya ini :) . 

Oh No! seharian saya tidak tidur . Hebat kan ! hehe. Setakat ini mata ini segar lagi. Ok..ok..ok... sebelum saya melalut daripada tajuk sebenar. Terlebih dahulu, saya nak ucapkan berbanyak-banyak terima kasih kepada Kakak Fariza dan Kakak Ira atas hadiah giveway dan kad raya . Syukran !!! 

Cantik ! saya suka . =)  .
Macam mana saya dapat hadiah daripada Kakak Fariza? Sebenarnya saya join giveway yang dianjurkan oleh Kakak Fariza. Boleh klik SINI dan SINI :)) .Biasa saya pakai yang kosong sahaja, selepas ini try pakai yang bersulam pula ^_^
Syukran again "Dunia Fariza" & "Pelangi Hati Enterprise"

Dah dapat hadiah, dapat pula kad raya oleh Kakak Ira
@ nama glamour mummy ira >_^
Macam mana saya dapat kad raya daripada Kakak Ira? Dan sebenarnya~~~~ (ikut melodi lagu yuna .hehe)Saya join segmen yang dianjurkan oleh Kakak Ira di SINI dan SINI . Semua yang join segmen ini dapat kad hari raya daripada Kak Ira . Ini adalah kad raya pertama yang saya terima setelah beberapa tahun tidak menerima kad raya. Semua pakat post FB, Whatsapp jek . Hu . Terima Kasih ea Kak :))

In shaa Allah saya balas .:D 

Jazakumullah Khairan Kathira

7 ulasan:

  1. wah.. bestnyaa.. dapat handsock bsulam tuu....
    kita ade beli online handsock cmni.. hehe

    BalasPadam
  2. Good Luck Kak Lynn . heheheheh

    http://milikallahsepenuhnya.blogspot.com/2014/07/dari-allah-kita-datang-kepada-allah.html

    BalasPadam
  3. Assalammualaikum...alynn,

    tahniah yer dapat hadiah daripada giveway blogger lain...

    mselim3

    BalasPadam
  4. tahniah dapat hadiah tuuu...rajin usaha dapat la hadiah ;-)

    BalasPadam